På bussen

Sitter just nu på bussen som precis har stannat till en snabbis i Stockholm. Hade ett gäng med lätt förfriskade ungdomar bakom mig som var påväg till hamnen för en 24- timmarskrysssning. Försökte läsa lite i min bok men lade ner det projektet ganska så snart då det var omöjligt att koncentrara sig. De verkade taggade i alla fall! Nu har de hoppat av men jag är så trött efter att ha jobbat hela dagen så det blir kanske en tupplur istället.

Jag är lite småfrusen för jag blev blöt då det bokstavligen VRÄKTE ner på vägen till stationen. Det var nästan att jag kysste busschauffören som kom tidigare så man kunde stiga på en kvart innan avgång.

Höres åter på östgösk mark!

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0