Rappakalja

Igår kväll var jag, Jenny och Lina hemma hos Sara och hennes pojkvän. Det var första gången jag var hemma hos dem. Huset var jättefint och låg ute på landet.
Måste skryta lite med att jag segrade igår när vi körde rappakalja! Fast jag vet inte om det är en särskilt bra merit att vinna på att luras? Any way så var det riktigt roligt och bidrog till mycket skratt med alla finurliga formuleringar och beskrivningar.
Blev riktigt bortskämd igår med trerätters middag och trevligt sällskap. Drack även en glögg med chili och chokladsmak - ny favorit!

Tredjeadvent och julen nalkas med stormsteg. Är i stort sätt färdig med alla klappar. Skönt men tråkigt. Jag tycker det är så roligt att handla presenter och det finns en viss charm med sista minuten-shopping. Hellre det än mellandagsrea.

Hoppas ni får en mysig advent!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0