Utanför mitt fönster



Erkänn cool bild! Tog denna i morse när jag satt och åt frukost. Träden borde egentligen vara vitklädda men det kommer nog snart ska ni se. Någon har förklarat för mig att det är alla giftiga utsläpp som gör att himlen blir rosa. Stämmer det verkligen eller är det bara något som jag har blivit ilurad?

Lucia idag. Åh, jag minns när jag var med i Boxholms Lucia. Tror att vi hade över 30 framträdanden den dagen. Det var väldigt roligt men på slutet av dagen var man fruktansvärt trött på att sjunga Sankta Lucia och äta lussebullar. Jag kanske skulle styra upp ett Luciatåg på jobbet idag?! Det vore något. Äger dessvärre inget Lucialinne men bättre brödlös än rådlös, - ett vitt lakan borde fungera alldeles utmärkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0