Cheesy

For ner till stan en sväng igår. Jag var tvungen att komplettera en del grejer till min julkortstillverkning. Åh, jag bara ÄLSKAR julpyssel! Vore jag miljonär så skulle jag ha köpt upp hela panduro sortimentet.

Sprang in en snabbis på hemköp och såg extra pris på Boxholmsost. Stannade upp och tittade på etiketten. Blev lite känslosam och fick hemlängtan. Vet inte vad det är med mig för tillfället. Jag kastas mellan alla känslor som en flipperkula. Ena stunden skrattar jag helt hysteriskt, sedan gråter jag en skvätt och sen kan jag bli förbannad för ingenting. Det tar på krafterna..


När jag kommer hem nästa gång är det ostmackor och oboy som gäller!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Nej, det har jag faktiskt inte testat. Tycker det verkar rätt äckligt, haha.. Men tack för tipset! Ska kolla upp det och ge det ett försök :)

2011-11-17 @ 17:14:43
URL: http://idrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0