Dimma

Vaknade denna morgon och såg tjock dimma utanför fönstret. Jag kom aldrig så djupt in i dimman igår kväll. Det blev ganska lugnt och städat. Som vanligt stannar man kvar lite för länge på förfesten och kommer ut försent till krogen. En kö på minst en timme till varje nation kändes inte särskilt lockande ute i kylan. Det fick helt enkelt bli en tunnbrödsrulle och sen hem och sova sängen.

Är inte ett dugg avundsjuk på mina päron som just i detta nu sitter i ett flygplan på väg till varmare breddgrader. En Caribbean kryssning runt Barbados, Bahamas, Mexico...Varför fick inte jag följa med i resväskan? Jaja, hoppas verkligen att de får en underbar resa. Det är de mer än värda!

Idag ska jag på bio och se "I don't know how she does it" med Sarah Jessica Parker. Är man en inbiten Sex and the City-fan så tror jag nog att man kommer älska den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0