En touch of Jul

Sitter och tittar på nyhetsmorgon där Bengt Frithiofsson betygsätter årets julöl. Han säger att det finns hela 54 nya julölsorter, och han har testat allihop! - No shit?! Det är ju helt uppenbart att mannen inte är i sitt sinnes fulla bruk. Han både sluddrar och ser allmänt sliten ut under direktsändningen. Påminner om en scen från "Tomten är far till alla barnen". Om det beror på hans hårda levnadssätt/arbetsliv eller att han ständigt går runt och är alkoholpåverkad, låter jag vara osagt. Döm av min förvåning när han ger 5 solar till ett alkoholfritt alternativ.

På tal om Jul och alkohol så är jag väldigt förväntansfull över att testa den nya glöggen från Blossa. Ska tydligen vara ett inslag av kaffesmak. Jag som är en riktig kaffekärring hoppas att den tillfredställer mina smaklökar. Någon som redan har testat den och kan ge ett omdöme?




Kommentarer
Postat av: Cim

Hoho, jag längtar också efter att testa blossas nya! Har två flaskor hemma men vägrar öppna dem innan första advent, skulle kännas som synd :P



Ja alla vi som var i motala var ju i väldigt dåligt skick kändes det som, tror vi allhop behövde mer hjälp än vad de erbjöd där. Skönt att du kommit på rätt spår, det är märkligt att vissa personer kan ändra hela ens tankesätt! Jag har också haft en psykolog som gjort underverk med mig, så himla skönt!



Kramkram!

2011-11-11 @ 12:57:15
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0