God morgon!

Gäääsp! Hujedamej vilken natt, jag har haft fullt upp.. Medveten paus för eventuella fantasier ;)

Nevars, jag har drömt väldigt mycket och intensivt. Igår började jag läsa en deckare Lars Kepler- Hypnotisören. Har drömt hela natten och försökt lösa fallet . Kunde knappt lägga ifrån mig den igår. Spännande, nagelbitande och välskriven, precis så som en bra bok ska vara. Ett tag vågade jag knappt vända blad för det var så läskigt! Hörde på radion att den även ska filmatiseras inom kort. Den ska jag se!

Nu ska jag syssla med lite morgonbestyr innan jag gör mig redo för shoppingtur med de finaste. Julklappar först och främst. Har dessvärre ingen aning om vad jag letar efter men förhoppningsvis kommer jag få inspiration under dagen.

Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0