Hoppsan!

Igår kväll när jag skulle låsa upp min cykel så hög det till i ryggen. Jag kan få det ibland om jag har suttit lite för länge i dålig ställning. Kan tänka mig att det är en nerv som kommer i kläm mellan två kotor. I vilket fall som helst så bestämde jag mig för att ligga en stund på spikmattan då detta har fungerat på detta problem tidigare. En stund råkade bli hela natten! Vaknade och gick upp för att göra frukost. Ryggen var helt återställd! Plus så känner jag mig riktigt utvilad. Anvisningarna säger att man bör ligga max 20-30 minuter. Hårdhudad? Jag? Jag jobbar visserligen på att få lite mer skinn på näsan men man kan ju alltid börja med ryggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0