Kung i baren!

Alltid trevligt att överraskas med mer riksdaler på kontot än vad man har räknat med! Jag brukar sällan ha koll på hur många timmar jag jobbar och hur mycket det blir, jag kör bara på liksom. När jag läser min lönespecifikation ser jag att helgerna ger betydligt mer. Då känns det inte lika tungt att jobba denna helg :)

Igår hittade jag en julklapp till min söta lilla systerdotter. Det är faktiskt en utav fördelarna med att ha syskonbarn - Att få gå loss på lekssaksavdelningen! Alla dockor, spel, bilar gör mig alldeles exalterad! Som barn på nytt, hehe. Jag såg även den klassiska "Baby Born" dockan. Den som jag önskade mig men aldrig fick...Men jag klarade mig ju bra ändå. (Och nej mamma, det är inget som står på önskelistan i år)
På tal om önskelista så sitter jag och försöker göra en. Hm, svårt..Kanske slänger ut den här sen när det är färdig.

Ojoj, nu suger det i kaffetarmen. Fikatajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0