Olika världar

Efter mitt tandläkarbesök igår var jag så glad. Hade väntat mig att det skulle blir svindyrt men det kostade 300 kronor mindre än vad jag hade räknat med. Alltså kan jag sätta sprätt på dem eftersom jag hade "tjänat" eller snarare FÖRtjänat det. Blev bland annat ett fotoalbum och en potatissticka från Ica Maxi.
Kommer hem och kollar runt på andra bloggar. Läser att Blondinbella också hade varit hos tandläkaren. Coolt! Hon hade också unnat sig en present. Vilket sammanträffande! En klocka från Efva Attling. Visserligen hade hon gjort en rotfyllning så hon var väl värd en dyr grej.
Undra vad som krävs för att jag ska komma upp i samma nivå? Rycka ut 7 tänder och en avkapad tunga. Typ. Men jag är inte bitter. Inser bara att vi lever i helt två olika världar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0