Pappans dag!

Grattis farsgubben! Eftersom du inte är på svensk mark får du skylla dig själv att du inte får något farsdagskort eller present. Ta dig en öl i baren så får vi kramas när du kommer hem istället!

Idag ska jag till ÖB där jag har hittat en resväska som jag ska investera i. Nästa helg ska jag och mina brudar till huvudstaden för att shoppa och umgås. Eftersom jag bara har en giganstisk (rosa!) resväska så måste jag ha en som är lite mindre. Annars kommer det sluta med att jag kommer handla en massa saker bara för att jag får plats med det. Därför är jag så pass mogen och går händelserna i förväg att jag begränsar min shopping med att köpa en mindre väska. Jag borde bli ekonomisk rådgivare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0