Pepparkaksbak

Idag så har vi på jobbet bakat pepparkakor och lyssnat på julmusik. Trots detta så är min julkänsla/ julstämning inte riktigt där än. I morgon är det första advent och det känns som om vi fortfarande är kvar i oktober. Julstjärnan har kommit upp i mitt fönster och lyser så fint. Jaja, bara snön kommer snart så blir jag glad. Vill inte ha en grön jul!

Ni ska ju inte tro att jag lyckades somna tidigt igår. Jag visste att jag var tvungen att somna bara för att jag skulle, men varken kroppen eller knoppen samtyckte. Vaknade ändå rätt så utvilad imorse, får ser hur det går i morgon bitti.

Hepp, hepp. Ska ta tag i mitt berg av disk och sen ska jag och Jenny käka sushi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0