Thai red curry

Hela min lägenhet luktar thai red curry. Eller hela och hela, nu låter det som om mina 19 kvm plötsligt omvandledes till en trerummare. I vilket fall som helst så kan jag konstatera att min fläkt inte gör sig förtjänt av att kallas just fläkt. Den för ett jäkla oväsen så man tror att den fungerar superbra men sen visar det sig att den bara luras. Men det viktigaste av allt är ju faktiskt att min thai red curry blev lyckad!

Måste kila ner till tvättstugan och hämta min tvätt. Om man inte är där precis exakt när centrifugen har gjort sitt och "Luckan kan öppnas" blinkar så kan den mycket väl hamna på golvet. Nackdelen med att bo i studentlägenhet där man inte kan boka tvättid och maskinerna går på högtryck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0