Trötters flicka

Idag gör jag inte många knop. Är trött och seg (läs bakis). Att vara igång en hel dag och inte komma i säng förrän klockan fyra tar på krafterna. Gillar ändå känslan av att inte orka resa sig från sängen med ett huvud som dunkar i samma takt som gårkvällens musik. Det är ju ett tecken på att man har haft roligt!

Hela dagen igår var lyckad. Hade jättemysigt på stan där vi lunchade, shoppade och fikade. Måste erkänna att det inte blev en enda julklapp inhandlad. Bara saker till mig själv..Usch, lite dåligt samvete har jag allt. Men det är ju ett tag kvar så än är det ingen panik.
Sedan for vi hem, gjorde oss snygga för kvällen, lagade mat och partaj på det.

Nu ska jag fortsätta att titta på mysteriet på Greveholm, dricka kaffe och äta vaniljglass. Avundsjuka?



Tre partypinglor!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar oss!

2011-11-21 @ 09:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0