Ut i det friska!

Solen lyser! Ser så underbart  härligt ut. Jag måste passa på att gå ut nu för det blir väl mörkt typ snart? Mörkret gör att dagarna blir alldeles för korta. Men det är mysigt att tända ljus. Alla årtider har sin tjusning. Konstigt att inte den första snön har fallit än. (Haha, lät som en  tråkig dikt eller nått i den stilen)

Päronen messade igår att de var på Haiti nu. Där är det garanterat varmt. Skrev till mamman att dricka en paraplydrink åt mig med och det skrev hon att hon skulle göra. Jag tror henne.

Tjohoo! Jobbade hörde av sig nyss och jag ska hoppa in och jobba i morgon. Nice!

Ha en härlig dag


Kommentarer
Postat av: Cim

Haha jag älskar också pensionärstidningar! Brukade sno farmors innan, nu kan jag inte riktigt med att köpa i butik (dirty little pleasure hehe) så jag köper aftonbladets korsordsbilaga :)



Yes jag jobbar på HM fast inte i butik utan på huvudkontoret, så jag har inte mycket kontakt med själva plaggen. Men jag har fått se och känna på grejerna och mycket är superfint! Väldigt mycket party och superfin kvalitet! Sen finns det såklart massa raffigt skräp också, men jag har speciellt fastnat för två klänningar i guld och silver, och en bomberjacka med det där grönblå leopardprintet :) Ska inte köa dock, väntar tills jag kommer över dem billigt istället :) Du får kika in på hm.com och utvärdera!

Kramkram!

2011-11-16 @ 16:17:49
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0