Who am I?

5 saker ni inte visste om mig:

¤  Jag klarar inte av att höra någon annan borsta tänderna om inte jag också gör det samtidigt. Jag ryser och får gåshud!


¤  Är barnsligt förtjust i tuggummikulor! Ni vet såna där som finns i automater utanför affärerna? Jag skäms och rodnar lite när jag står och lägger i mynt och barnen står på kö bakom. Tack och lov för att de nu finns bland lösviktsgodiset.


¤  Pratar extremt mycket i sömnen. Kan hålla långa konversationer och agera mycket livligt.


¤  Anser själv att jag borde ha SM- medalj i grenen poppa popcorn. (I kastrull givetvis, micropop är för amatörer!) Tror ni mig inte så kom och smaka!


¤   Kan ha ett väldigt hett temperament i samband med bilkörning. De som inte känner mig får sig ofta en smärre chock.







Kommentarer
Postat av: Mia

Du får säkert höra det ofta men jag tycker att din blogg är rent av fantastisk. Du har alltid intressanta inlägg och din personlighet är så färgstark. Keep up the good work!

Hoppas du får en trevlig dag<3

xoxo

Mia

2011-11-10 @ 02:20:39
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0