April, april din dumma sill

Har ni blivit lurade något idag? Jag har faktiskt sluppit undan (vad jag vet). Jag lurade däremot mamman, höhö. Jag berättade att Erik Saade var i samma biosalong igår, två rader ifrån oss tillsammans med en tjej. Hon gick på det stenhårt! Det här med aprilskämt, vad kommer det ifrån egentligen? Något som verkligen är ett aprilskämt är detta väder. Blå himmel ena stunden och hagelskur fem minuter senare.
Filmen vi såg igår var jättebra och vi skrattade mycket. Den var roligare än vad jag hade förväntat mig och det är ju alltid trevligt när man blir positivt överraskad. Vi käkade thaibuffé på Amazing Thai innan bion. Smakade gott och på efterrättsbordet fanns det några "hälsobollar" som smakade som negerbollar. (Ja, jag säger negerboll. Har alltid gjort och kommer fortsätta göra). Det blir det till att göra någon gång i framtiden. Nu blir det en lugn och skön kväll för att ladda inför veckan. Går bara tre dagar i skolan innan jag åker hem för lite påsklov. Eller lov och lov var väl att ta i. Har inläsningsvecka inför tentan som ska skrivas fredag den trettonde (!) Jag hoppas att det kommer gå bra ändå. Annars har jag ju något att skylla på, inte sant?
Ha en fin kväll!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0