Bryt ihop kom igen

Tentan gjord och avklarad. Ingen bra känsla efteråt tyvärr men det är bara att hoppas på det bästa. Kändes som om jag inte fick bevisa allt jag kunde...Om det skulle bli omtenta på den så är det bra. Jag behöver få en omtenta bara för att känna på det. Man dör ju liksom inte. Hoppas jag?
Har fixat utstyrsel inför kvällen. Jag ska vara svart katt och har sytt mig en svans att ha till svarta kläder och så lite morrhår på det. Grrr!
Trött är jag minst sagt. Ska ladda med lite födointag och hoppa in i duschen strax. Vinet är i kylen och ikväll ska jag glömma mina bekymmer och ha roligt med underbara människor. Ha en superfredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0