Cykeldoktorn

God eftermiddag! Härlig torsdag med solsken och jag har en förväntasfull och spännande helg framför mig. Ska bara göra tentan i morgon mellan 8-13, sen blir det TENTAFEST! Temat denna gång är "Olycka" eftersom det är fredag den trettonde. Hehe, får se vad jag ska hitta på för roligt att klä ut mig till. Någon som sitter inne på några bra förslag?
Var nere med cykeln hos cykeldoktorn på förmiddagen. Kedjan var lite slapp och jag ville få den fixad. Farbrorn pratade som vanligt på i evigheter innan han till slut kom fram till att kedjan borde bytas ut helt. Det kan jag verkligen kosta på min lilla tvåhjuling som används så flitigt. Ska hämta pärlan vid fem :)
Har tagit en promenad med Jenny också. Behövde fyllla på hjärnan med lite syre och ny energi. Så nu är jag pigg och alert igen. Ska väl tillägga att jag drack kaffe också så nu är jag nästan "durcell-kaninig", haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0