Första dagen!

Det jag kände igår var nog helt enkelt bara nervositet. Spänd inför praktiken och pirrig inför en dejt som jag hade igår. Ibland har jag svårt att sätta etiketter på mina känslor. Är det läskiga och främmande känslor så blir de direkt kopplade negativt. Dejten gick kanon och första dagen på praktiken gick också jättebra, så det fanns ingen anledningen i världen att oroa sig! Är väldigt trött just nu då jag fick kilva upp tidigt och proppa hjärnan full med nya intryck. I morgon ska jag ha min första egna patient. Jag ser fram emot det och hoppas att det kommer gå bra. Kände mig mycket proffsig i mina vita dräkt!
Jag orkar tyvärr inte skriva något längre inlägg ikväll. Ögonlocken känns tunga och John Blund kommer snart på besök. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0