Gott humör

Det snöar ute, började skolan klockan åtta och var genomblöt när jag kom fram. Men vet ni vad? Jag hade ett brett leende på mina läppar i alla fall. Att ha den där känslan i kroppen, magen och huvudet är helt underbar. Man vågar inte hoppas på allt för mycket men man spricker om man inte släpper ut det som bubblar inombords.
Nu är det i alla fall helg, skönt! Ska hänga med Jenny ikväll och glo på Let's Dance och i morgon ska vi lördagsfika på Norrlands tillsammans med Sara. Snart åker dessa brudar till Grekland. Mindre än två månader kvar. Är övertygad om att vi kommer prata en hel del om resan, -Pass (vi får inte glömma bort att fixa det nästa vecka Jenny!), solkrämer, bikinis, packning och allt annat som hör till. Jag längtar!
Ha världens bästa fredag, puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du SKA vara glad, det är du så värd! Och ja, pass måste vi ordna! Ikväll när vi ses kan vi spika en dag :)

2012-04-20 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0