Kvalborg

Nu kvalar vi fram till Valborg! Om man sen pallar finalborg återstår att se, tveksamt. Jag förstår mig inte på dem som orkar festa skvalborg, kvalborg, valborg OCH finalborg. Börjar jag bli gammal kanske?
Var nere på Ica på förmiddagen och handlade tillsammans med Jenny och Lina inför morgondagen. Sillbrunch och kycklingsallad står menyn. Det toppas med lite bubbel och andra gosaker.
Var uppe och solade lite på taket förut. Det blåste lite kyligt efter ett tag men lite färg lyckades man allt få. Utsikten från taken är fantastisk. Man ser både kyrkan och slottet.
Nu ska man piffa till sig lite inför kvällen. Jag har tänkt mig en blommig klänning med svarta strumpbyxor och lila tygskor. Vilken pangbrud jag kommer bli då! ;)
Det blir nog även en omgång kubbspel. Det ger sommarvibbar! Ha det bäst så återkommer jag i morgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0