Lyckad helg

Har haft en kanonhelg. Och den är ännu inte helt slut! Var och lördagsfikade på Norrlands som jag nämnde i tidigare inlägg. Sedan gjorde vi stan och gick först till Åhléns där Blondinbella var och signerade sin nya bok. Självklart kunde vi inte låta bli att bli fotograferade tillsammans med henne. Man måste ju passa på när man ser en kändis liksom ;) Hon verkade glad och trevlig den korta stund vi träffade henne.
Jag köpte mig ett par nya jeans från Gina Tricot. En ganska stor grej för mig. Har haft fobi för att prova och köpa nya kläder, framför allt byxor. Att de gamla har blivit för små är ju ett positivt framsteg! Äntligen börjar jag känna mig lite fin och trivs i min "nya" kropp.
Efter lite shopping så drog vi och handlade ingredienser till Tacos. Mums! Jag stannade inte hela kvällen med brudarna då jag skulle möta upp dejten på kvällen. Dejten sitter just i detta nu på båten tillbaka till Gotland. Jag längtar alla redan som en tok efter att få träffa honom igen. Jag är helt övertygad om att min sommar på ön kommer bli den bästa på väldigt länge!
Nu ska jag fixa matlådor, hänga upp tvätt och annat söndagspyssel. I morgon väntar praktiken igen. Spännande!
Starstrucked?

Kommentarer
Postat av: jen

hejja! du ärju fin :)

hur var blondinbella?

2012-04-30 @ 21:09:07
URL: http://thejenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0