Påsklov

Sista dagen i skolan idag. Skönt! Seminariet gick bra och jag lärde mig massor. Hade även information inför vår kommande praktik. Mindre än 2 veckor kvar och jag borde börja bli nervös nu. Jag ska ju faktiskt träffa patienter på riktigt som jag ska utreda och sätta diagnoser på. Okej, nu blev jag nervös.
Har tvättat, packat och grejat nu på eftermiddagen. Imorgon far jag som sagt hemåt. Pratade med mamman förut och hon har bytt jobbpass så att hon kan hämta mig på stationen i Linköping så att jag slipper vänta på tåget i en timme. Lina hoppar av glädje! När man har rest i fyra timmar så vill man bara hem så fort som möjligt.
Nu ska jag fixa matsäck att ha med mig på bussen i morgon. Goder afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0