Tillbaka

Jag ber om ursäkt för den värdelösa uppdateringen den senaste tiden. Anledningen har varit att jag tagit ett ordentligt påsklov. Jag har haft en underbar vistelse med nära och kära på Gotland. Och eftersom jag inte är någon etablerad bloggerska som skriver här för att tjäna pengar eller beoende av statistik så tycker jag att det är helt okej att ta ett litet uppehåll ibland. Huvudsaken är ju att man kommer tillbaka igen :)
Kom hem till Uppsala idag på eftermiddagen. Jag var väldigt trött efter resan och har ägnat mig åt att packa upp och installera mig i mitt lila krypin. Ner till ICA för att fylla upp den ekande kylen och nu sitter jag och överväger om jag ska göra ett ryck med plugget. Fick lite gjort på tåget så hjärnan kanke behöver återhämta sig lite. På tal om tenta så fick jag reda på igår att jag klarade den jag gjorde sist. Tjohoo!
Jaja, ha en fin kväll så höres vi imorgon igen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0