Veckovill

Idag har jag gått runt hela dagen och trott att det är måndag. Jag har ingen koll på veckorna alls. Dagarna bara flyger iväg, framförallt nu när praktiken har dragit igång. Idag har vi haft föreläsning på Akis (Akademiska Sjukhuset) och även fått en rundvandring på barnsjukhuset. Det kändes i hjärtat när man gick förbi onkologen och är medveten om att de barn som man möter har cancer. Vid såna tillfällen blir jag helt övertygad om att det inte finns någon Gud. Såna hemska saker ska barn inte behöva utsättas för.
Har även köpt gasquebiljetter till den 12:e maj. Det bästa och roligaste gasquen som Uppsala har att erbjuda! Kunde inte gå på den förra året men gick året innan. Det ser jag fram emot!
Imorgon ska jag på date nummer 2. Pirr i magen men hoppas det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0