Extra hit och extra dit

Jag fick förklarat för mig att beställa på nätet också räknas som shopping. Fick det moraliska stödet och rådet att "hålla i slantarna." Det hjälpte faktiskt och kliandet i fingrarna försvann. Ända tills i morse då jag loggar in på min mail och ser att jag har fått ett meddelande från...Gissa? Jo, NELLY! -" En extra dag, innebär extra bra erbjudanden!" Tack för den. Men , jag har hållt mig ifrån lusten att kolla om den där fina tröjan jag hittade igår finns kvar. Jag ska inte ha den. Punkt.

På tal om extra så är det ju skottdagen idag. Det kvinnliga könet är tillåtna att fria till sina män. Hörde världens pinsammaste frieri på radion i morse. Stackars tjej som hade tagit sig mod att fråga och fick till svar att killen behövde fundera...
Eftersom det väldigt ofta klagas över att är för få timmar på ett dygn så får vi passa på idag då vi har fått hela 24 timmar extra. Jag tar till vara på denna dag genom att ta hand om mig själv. Inget plugg, solsken, choklad, skvallertidning och ett inbokat Yogapass. Ibland är livet fint...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är typ världens klokaste kvinna! Kärlek!

2012-02-29 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0