Happy face

Jag har fått ett mail om att jag är erbjuden sommarjobb på Gotland. Jippi! :) Tänk att få tillbringa sommaren på denna underbara ö. Som om inte detta vore nog så var tvättstugan helt tom när jag sprang ner nyss. Hur stor är den sannolikheten egentligen? Hur ska jag fira detta? Skumpa och ostron? Haha, eller kanske inte. Pasta de luxe fungerar fin fint det också.

Och förkylningen känns ännu bättre i dag. Sov helt okej inatt men känner ändå att kroppen är lite trött och sliten, men snart är jag minsann helt återställd. Jag drömmer väldigt mycket just nu. Främst handlar de om förlossningar och resor. Varför? Om det är någon som är insatt i drömtydningar och har en teori så får ni mer än gärna höra av er.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0