Inomhus

Idag har jag spenderat hela dagen inomhus och utfört en hel del skolarbete. Har en uppsats som ska skrivas och det är skönt att sätta igång med den så man känner att man har kommit igång ordentligt. Fast det blåser som bara den utanför fönstret så jag behöver inte ha så himla dåligt samvete ändå. Ska visserligen ge mig ut om en litet tag för att köpa sushi. Är grymt sugen på det och tycker mig vara väl värd efter att ha pluggat så duktigt.

Melodifestival blir det att titta på ikväll. Pratade med mamman nyss och tydligen så är det någon Axel som deltar ikväll som kommer ifrån närheten av där jag härstammar. Erkänn lite coolt?

Min dator börjar sjunga på sista refrängen nu. Den har hängt med bra trots allt men nu så är slutet nära. Jag har gått med i en pakt med några av mina vänner att vi inte ska shoppa något fram till april/maj. Anledningen? Jo, vi ska spara pengar för att vi ska åka till GREKLAND tilsammans i juni! :D Därför nämner jag lite diskret här i bloggen att en sån där äppeldator står väldigt högt upp på Linas önskelista.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0