Myggfritt

- 18,7 C visade min termometer när jag vaknade i morse. Jag var tvungen att gnugga mig i ögonen både två och tre gånger för att försäkra mig om att åttan verkligen var en åtta och inte en trea. Det är vad jag kallar myggfritt! Ändå ser det ut att bli en härlig vinterdag. Solen skiner och det är vindstilla. (Tack och lov)

Efter lunch så bär det iväg till IKEA. Jag älskar IKEA. Nästan lika mycket som jag älskar keso...Vet inte exakt vad jag behöver men man lyckas alltid hitta något. Känner på mig att jag inte kommer gå tomhänt därifrån.
Kvällen kommer att spenderas framför melodifestivalen. Hur sjutton kan Thorsten Flinck komma med? Fast å andra sidan så tror jag han har större chans att komma vidare än Marie Serneholt. Om jag får bestämma i alla fall.

Tror nu att jag kan säga att jag är helt återhämtad från min förkylning. (Peppar, peppar) Förutom att näsan rinner lite fortfarande vilket gör att jag ser ut som Rudolph med röda mulen efter allt snytande.

Ha en fin lördag och glöm inte att ta på er raggsockarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0