Oplanerat

Fredag igen! Tiden bara flyger förbi. Jag älskar att vara igång igen, det känns så himla skönt. Jag trivs väldigt bra med livet över lag faktiskt. Jag känner mig mycket tryggare och säkrare i mig själv nu. Samtidigt så finns det viss oro kvar i kroppen och knoppen ibland men jag kan resonera med mitt förnuft. Och när mitt förnuft inte är på topp så tar jag en livlina och ringer en vän.

Det är många som åker hem denna helg. Visste jag det tidigare hade jag också bokat en biljett hemåt. Fast jag har nog med saker att fylla upp tiden med ändå. Ska nog passa på att ha lite myskväll hemma med lite ansiktsmask och hårinpackning. Det är okej att inte vara ute och flänga varje helg. Nästa fredag så smäller det ordentligt med sittning med alla logopeder. Det ser jag verkligen fram emot!

Nu - kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0