Söndag

Halloj! Sista dagen på denna vecka. I morgon drar en ny kurs igång - spännande! Har gjort en laddning med matlådor så att inte behöver pyssla med sånt när man kommer hem från skolan. Annars en väldigt lugn söndag.

Gårdagen var trevlig. For ju som sagt till IKEA en sväng. Handlade inte så överdrivet mycket. Jag var ute efter en sängkappa men hittade ingen. En blomma med kruka och doftljus fick följa med mig hem. Så nu luktar det gott i lägenheten. Jag, Jenny, Sara och Lina åkte sen och köpte med oss mat hem och kollade på Melodofestivalen. Tycker verkligen att det var rätt låtar som gick vidare. Loreen var bra och den kommer nog spelas flitigt på dansgolven. Jag som tyckte att The Moniker var bra förra året blev mycket besviken på årets bidrag. Måste säga att jag är lite imponerad över att melodifestivalen fortfarande hålls igång. Men nu borde de väl sjunga på sista versen ändå?

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0