Störande

Nu ska jag vara lite gnällspik här och göra som Roger på Rix MorronZoo och klaga på en grupp människor. Jag förstår inte varför vissa alltid måste stanna precis vid utgångar?! Tänk er att ni går bakom en person som går i ett hyfsat raskt tempo och när den precis har passerat dörren, porten eller vad det nu kan vara så STANNAR den. Sannolikheten att man traskar rakt in i denna människa är väldigt stor. Så vitt jag vet så finns det inget rött stoppmärke vid ut/ingångar. Jaja, nu har jag gnällt färdigt.

Eftersom jag var så trött igår (bakis) så blev det en hel del tv-tittande i horisontellt läge. Såg Melodifestivalen och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Ranelid till Globen. Tjaaa, varför inte? Vi har ju skickat iväg indianen Roger Pontare som representant en gång i tiden. Tråkigt att Andreas Johnson gick till final för den låten tyckte jag var riktigt bra.

Denna söndag har varit en vanlig söndag. Minimalt med plugg, lite städning, matlagning och annat fix å trix. Nu blir det hopp in i duschen. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0