Titta!



Tadaa! Två små söta espressokoppar fick jag idag på posten. Alldeles gratis! De kommer från Inkclub, där de hade ett studenterbjudande. Jag som brukar ha så dålig koll på erbjudanden och rabatter i vanliga fall.

Nyss hemkommen efter att ha ätit lunch på VG. Fy vad det är kallt ute! Växeln på cykeln frös till och med. Mindre kul när man ska ta sig upp för Carolina Rediviva som idag fick bestigas till fots.
Okej, jag vet att jag skrev att min hals hade blivit bättre efter min citron, ingefära och honung-kur, men nu är det värre igen. Tror jag har lite feber också. Finns ingen termometer i mitt hushåll så jag vet inte säkert. Hatar att inte vara helt kry. Dessa dagar vill man bara ligga nerbäddad i sängen och bli ompysslad. Tänker kolla på Topmodel Sverige på tv3 play nu och vila lite innan jag sticker iväg igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin du är i håret vännen! Krya på dig!!! <3

2012-02-01 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0