A comlicated relationship

Jag och min dator har ett så kallat varannan dag-förhållande just nu. Därav dålig uppdatering. Varje gång jag trycker på on-knappen är det som att skrapa en trisslott. Man hoppas och håller tummarna hårt samtidigt som man med en len röst ber "snälla lilla söta datorn". Och plötsligt händer det!

Har varit i skolan hela dagen. Tröttheten slog in sista kvarten och jag fick anstränga mig för att hålla fokus. Kom sen på att jag inte hade druckit kaffe sedan frukost, så orsaken blev snabbt utredd. Nu efter kaffe och frisk luft har jag istället överskottsenergi. Funderar på om jag ska renskriva lite anteckningar. Eller tvätta. Hm, svårt val.

Idag fyller Jenny år! Grattis min fina pingla! På fredag blir det att fira ordentligt :)

Ha en skön måndagskväll så hörs vi imorgon om datorn behagar. Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0