Våren är på gång!

Tralalalala! Vilket väder det har varit idag! 7,3 grader visade min termometer så jag tog en härlig promenad i solen och njöt. Sen har jag varit en riktigt plugghäst och suttit inne och nördat resten av dagen. Men nu så har jag bara diskussionen kvar att skriva på min uppstats. Den ni!

Var inne och kollade lite på Nelly förut och hittade massor med fina kläder. Det bara kliar i fingrarna att gå loss på vårkläder. Räknas det att shoppa om man beställer från internet?

Well, well nu ska jag fixa kvällsfika och glo på halv åtta hos mig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du, det räknas som att shoppa ;) Håll i slantarna nu!

2012-02-28 @ 21:12:17
Postat av: Jenny

Ja du, det räknas som att shoppa ;) Håll i slantarna nu!

2012-02-28 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0