Västerås

Igår fick vi reda på våra praktikplatser och jag hamnade i Västerås. Känns bra och jag är mycket förväntansfull inför vecka 16 då vi kickar igång vår VFU. Fast lite läskigt ändå. Nu ska det som man håller på att lära sig tillämpas i det verkliga livet.

Heldag idag i skolan igen. Gillar att komma in i rutiner men man märker att saker och ting verkligen tar sin tid. Hade lust att baka lite men inser ganska snart att jag måste lägga ner det projektet. Det får bli köpebröd istället. Mättar magen det också men inte riktigt lika gott. Eller jag kanske skulle hinna få in en limpa i ugnen men det kommer bara bli ett moment som tar onödig lång tid, i alla fall mitt i veckan.

Hepp, hepp nu ska jag borsta gaddarna och göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0