2012

Nytt år med nya tag! Hemkommen ifrån Gotland där 2012 firades in ordentligt. Väldigt trevligt med god mat och underbara människor. Och skumpa på det, kan inte bli bättre! ;)
Dålig uppdatering här på bloggen men jag skyller på att jag har prioriterat kvalitétstid med syskonbarnen istället vilket jag tycker är en väldigt godtagbar ursäkt.
Evetuellt har jag även fixat sommarjobb på ön också. Det skulle vara fantastiskt. Inget slår Gotland på sommaren.

Idag har jag hjälpt mamma på kontoret med bokföringen. Det är roligt när man börjar få in snitsen med alla siffror hit och dit. Men jag känner att det inte är något som jag skulle stå att jobba med i framtiden. Att arbeta med människor är lite av mitt kall tror jag.

Nu ska jag skutta i mina myskläder, dricka te och parkera rumpan framför tv.n. God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0