Bussfärd

Idag åker jag hemåt igen. Känns som om jag bor i min resväska just nu. Det som är lite jobbigt är att jag inte har alla mina grejer på ett och samma ställe än. Hittar jag inte en grej så är jag övertygad om att den är på det stället jag ska till och när jag väl kommer dit så visar det sig att jag hade fel. Krångligt? Rörigt? Nejdå, inte ett dugg ;)

Haft två föreläsningar idag på fm. Idag fick faktiskt cykeln stanna hemma då jag inte vågade riskera livet för att ta mig till skolan. Känns inte som om det är värt det. Hittade Fredrik på vägen som skulle till BMC och plugga. Vi tog sällskap en bit och snackade om både det ena och det andra.

Står i valet och kvalet om jag ska ta en lite tidigare buss ner till stan för att gardera mig om att hinna med bussen som går 15.30. Många rödljus på vägen som kan ställa till det och jag har inte lust att springa maraton med min packning på halt väglag..Hm, blir nog den lite tidigare trots allt.

Nu ska jag göra lite matsäck att ha med mig på bussen. Tiden går så mycket fortare om man har något att tugga på!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vacker du är! :) Jag saknar dig

2012-01-25 @ 16:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0