Fredag den 13:e

Vad händer en dag som denna? Jo, jag har fått världens största finne ovanför tinningen. Verkligen ett i-landsproblem men den gör galet ont! Snarare en böld än en finne. Kanske är det ett utav djävulshornen som är påväg att växa ut, haha!



Har även rensat i min garderob. Försökte finna en utstyrsel att bära imorgon när vi ska åka iväg på en dygnskryssning med Viking Line. Hittade två potentiella outfits men jag lär nog gräva vidare i min byrå som för övrigt innehöll en hel del kläder där prislappen fortfarande satt kvar på. Ytterligare ett starkt argument till att jag behöver en walk-in-closet. Jag måste ju kunna få plats med alla kläder och få en översikt på de kläder jag har. När jag blir stor och rik ska jag ha en sån. Lika stor som min nuvarande lägenhet. Minst.

Ikväll blir det sushi. Som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0