Happy wednesday

Första dagen i skolan avklarad. Måste erkänna att jag var lite pirrig i morse. Ny klass med nya människor. Personligen tycker jag att jag är en väldigt social person eftersom jag älskar att träffa nya människor och brukar inte ha svårt för att prata med andra. Klassen, som för övrigt är min fd "nolleklass" verkar hur goa som helst. Hann ju inte snacka med alla men det hinns med det också.
Kan inte beskriva med ord hur underbart det känns att äntligen vara tillbaka igen! Att få använda huvudet som tidigare bara gick på autopilot. Det fungerade ju och jag lyckades hålla näsan över vattenytan, men NU känner jag hur min koncentrationsförmåga är bättre. Jag kan fokusera på det jag ska och inte lägga energi på en massa andra onödiga tankar som tog upp 99% av min vakna tid.
Träffade även på vännen Johanna i skolan som har börjat plugga till psykolog. Åh du fina tjej, vad jag har saknat dig! Måste catcha up inom väldigt snar framtid tycker jag :)

Nu blire en kopp kaffe och lite sudoku innan jag sätter tänderna i lite mer avancerad läsning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0