Imorgon!!

Imorgon åker jag hem! Tjohoo:) Längtar till Uppsala nu. Kompisar, min lägenhet, skolan.. Och jag lovar att det ska bli lite mer ordning på bloggen. Den har legat lite i så kallad vinterdvala ett tag nu. Lite trist och tråkig utan varken bilder och seriösa inlägg. Därför slänger jag nu upp en bild på gårdagens investering. Ett par Icebug-skor! Så att jag kan stå stadig på jorden även vid ishalka. Det bästa med dem är att de är ROSA!


Just det! På lördag kommer det gunga ordentligt i dubbel bemärkelse. Då ska jag och mina klassisar åka på dygnskryssning. Jag lovar att jag kommer fastna i kareokeebaren. Brukar alltid hamna där av någon konstig anledning. Ett starkt minne jag har är när jag och storasyster (lite dragna) sjöng "jag vill ha en egen måne".

Nu ska jag snöra på mig mina nya rosa och se vart de bär mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0