Kryssning

Shit..det gungar fortfarande! Det blåste ordentligt i lördags när vi lämnade hamnen i Stockholm. Tack och lov är jag inte särskilt känslig och blir aldrig sjösjuk, men jag lider verkligen med dem som blir det. Vi hade ändå turen att det blev bättre framåt eftermiddagen/kvällen/natten.
Idag är jag slut i hela kroppen. Det vore ju konstigt annars med tanke på att vi nästan var vakna i ett helt dygn. Men det var lätt värt det! Hade riktigt roligt och vi dansade, skrattade, festade för fulla muggar. Eller ja, innehållet i muggarna svepte vi rätt så fort ;)
Hade planerat att bara ta det lugnt idag utan att göra ett skit. Fick ett ryck och sprang ner till tvättstugan (?). Fråga mig inte var energin kom ifrån men det känns skönt att ha det gjort i alla fall.

Fick ett ovanligt roligt samtal idag! Ella Bella ringde och väckte mig och sa att hon har kommit hem ifrån Kosovo nu. Nyvaken som jag var så tog det ett bra tag att fatta vem det var och vad personen sa. Trodde först att jag drömde! Har saknat henne massor och blev överlycklig när hon berättade att hon troligtvis kommer till Stockholm inom snar framtid. Jag håller mina tummar och tår!

Nu ska jag kolla reprisen på Gladiatorerna, CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0