Måndag igen

En ny spännande vecka väntar. Visserligen inga föreläsningar då det är tenta på fredag och vi har inläsningsperiod. Det är inte direkt svårt att fylla dagarna. Idag ska jag t.ex till frisören. Jag är förväntansfull! Har ingen aning om vad jag ska göra. Vill inte klippa så mycket på längden då jag vill spara ut till långt igen. Färgen då? Hm, jag trivs i blond men det vore coolt att testa något nytt. Jag får rådfråga med den som är insatt i yrket. Jag kanske lägger upp en bild på resultatet sen.

Har haft lite ont i halsen två mornar i rad men idag när jag vaknade så kändes det betydligt bättre. Tror nog att wasabin gjorde susen i förrgår. Sen så har jag min egna lilla kur som jag dricker innan jag går och lägger mig. Varmt vatten men honung, riven ingefära och citron. Fungerar alltid!

Höres senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0