Myspys

Jag bara älskar helger då man inte behöver bädda sängen därför att man i princip inte lämnar den. Eller det kanske snarare gäller dagar då man har kommit hem sent kvällen innan och tillåter sig själv att ta det lugnt.
Nåväl, jag bestämde mig trots allt igår att gå på födelsedagsfesten. Vilket jag absolut inte ångrar! Träffade massa trevligt folk. Kom inte hem alltför sent, men tillräckligt för att vara lite trötter idag.

Funderar på att sätta igång att baka. Har ju införskaffat alla ingredienserna som krävs för brödbak. Eller så tar jag det i morgon istället. Lägger mig en stund på spikmattan och ser vad jag kommer fram till.

Ha en underbar musig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0