Ny hårfärg

Jag blev väldans nöjd med håret. Har gjort slingor och tonat håret till en lite mörkare nyans. Jag ligger och luktar på det för frisören hade i någon vårdande olja som luktar heeeelt underbart, vanilj kanske? Det hände en rolig grej när jag satt i frisörstolen. Ett TV-team från programmet outsider kom och gjorde ett klipp. Det handlade om en kvinna som är extremt allergisk mot dofter och gick runt med en mask runt huvudet. De ville visa hur hennes problem påverkade hennes vardag. Kommer att sändas någon gång i mars/april. Ser ni någon i bakrunden med blåa folieslingor så är det jag, haha!

Tyvärr så har jag inte fått till någon bra bild på håret då jag fick lämna in min mobil på service men jag ska försöka styra upp en bild i morgon. Jag vet att du är nyfiken mamma ;)
Jag saknar min mobil..har fått en lånetelefon som suger. Det tar banne mig en halvtimme att skriva ett enda sms. Och ingen wordfeud. Snyft. Tänk vad snabbt man blir beroende av dagens moderna teknikprylar.

Nu blir det att softa framför TV:n innan ögonlocken faller ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0