Rastlös

Jag har överskottsenergi och är uttråkad...Ingen bra kombination alls. Det liksom kliar i hela kroppen och jag har svårt att sitta still. Har redan varit ute på en prommenad så jag borde inte vara så rastlös egentligen.
Fast jag tror nog att det bottnar i att jag är ivrig. Jag ser så mycket fram emot morgondagen att jag bara vill få denna dag att gå fort.

Igår tittade jag på Idrottsgalan där Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset. Ärligt talat trodde jag inte att han skulle vinna men äntligen så får sig ridsporten ett litet lyft och en chans att synas i media. Roffe är en otroligt duktig ryttare och förtjänade verkligen priset. Däremot var hans tacktal way too long...Tråkigt bara att svenska folket har så svårt att acceptera ridsporten som en riktigt sport.

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0