Tjabba tjena hallå

Är på ovanligt bra humör idag och solen skiner utanför fönstret. Kan det bli mycket bättre än så? Jag har precis bakat bröd nu som blev väldigt gott. Efter att jag lade mig på spikmattan igår och somnade så blev beslutet att vänta med bakandet till idag. Har bakat detta bröd tidigare men den blir bara godare och godare för varje gång jag gör det.

Gårkvällen var underbar. Jenny och jag bokade bord på Yukikos Sushi och åt där innan vi åkte ner till stan för att gå på bio. Alltså vi åkte inte cykel eller buss utan BIL! Wohoo, lyxlördag :) Det svåraste var att hitta en parkering men efter att vi cruisade runt lite så lyckades vi tillslut få tag på en. Filmen vi såg var The Descendants med George Clooney i huvudrollen. En riktigt bra film som inte lämnade ett enda öga i hela biosalongen torrt.


Heaven on a plate


Kommentarer
Postat av: isa

HEEEJ!

vad glad jag blev för din kommentar, men fy vad jobbigt att du sett mig när jag inte vet vem du är. haha. Om du ser mig igen, lova att du säger hej. okej? :)



kram! vore kul att ses nån gång, kanske över en fika??

2012-01-29 @ 17:50:18
URL: http://cookiedough.blogaholic.se
Postat av: l

Hej,



känner du dig frisk från anorexin? Får du fortfarande hjälp? Äter du efter ett matschema eller äter du efter hunger och mättnad? Äter du godis, kokr, glass etc och isåfall utöver matschemat eller som en del av det?

2012-01-29 @ 22:34:27
Postat av: Lina

Svar på kommentar:

Hej l!



Alltså helt frisk skulle jag nog inte säga att jag är eftersom jag inte riktigt har nått min målvikt ännu. Men jag VET att jag kommer att bli det.Nu har jag bara slutspurten kvar! Självklart finns många tankar kvar men nu kan jag hantera dem och skilja på vad som är sjukt och friskt. Jag har fortfarande kontakt med min psykolog på enheten.

Följer "skalmans ät och sov-klocka" då mina hungerskänsor inte fungerar som de ska. Dricker 2 ND om dagen för att bli färdig någon gång.

Självklart äter jag godsaker utöver. Glass och saltlakrits ligger mig varmt om hjärat :)

2012-01-30 @ 08:47:56
URL: http://labansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0