Vem är du?

Nu har Socialdemokraterna fått en ny partiledare - Stefan Löfven. Jag har varken sett eller hört något om denne mannen tidigare. Kanske ett gott tecken? Hur som helst så ser han otroligt snäll ut. Nästan lite för snäll. Juholt däremot ingav inget förtroende över huvudtaget. Jag tyckte mig se en liten räv bakom örat första gången jag såg honom. Inte ens hans dialekt var till hans fördel, då det var svårt att ta hans uttalandet seriöst. Man ska ju inte döma boken efter omslaget men ibland så kanske man får lov att göra vissa undantag.

Har ingen föreläsning idag. Vet inte riktig vad jag ska hitta på. Har hittills hunnit med en hel del på förmiddagen. Sökt sommarjobb och beställt tid för klippning och färgning. Fick lön idag så jag kan gott unna mig det. Håll kulorna i rullning!
Ikväll ska jag få födelsedagskalas hos en kompis. Tror jag. Jag står lite i valet o kvalet om jag ska gå eller inte..

Oj! Potatisen kokar över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0