Jag är redo!

Igår var jag, Jenny och Sara på Gränby Centrum en sväng. Växlade pengar, inhandlade diverse nödvändigheter på apoteket och annat smått och gott. Sedan åkte vi hem till Sara där vi käkade, gjorde packlista, kollade tax free-katalogen, gjorde hemmagjord glass och spelade frågespel. Supermysigt! Jag är galet taggad inför resan. Har redan packat väskan. 2 gånger. Även det mesta som ska med till Gotland är framlagt. Rastlös? Resfeber? Jag? Nejdå, inte ett dugg. Känns så himla konstigt att inte ha några måsten över sig. Hur ska man fylla sin vardag? Uppsala börjar tömmas på studenter och till och med Flogsta börjar bli ett lugnt område.
Köpte mig ett par nya solbrillor igår. Snygga va? Thassos, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0